מערך קשרי לקוחות

בסלא אנו משקיעים ומקדישים משאבים רבים על מנת לייצר חווית לקוח טובה ומבדלת.
 
רמת מדדי השירות בסלא היא מהמובילות בשוק הפרמצבטי הן ברמת זמני המענה האנושי במוקדי השירות והן ברמת פעילות ההפצה ללקוחות הקצה.
 
אנו פועלים באופן קבוע להוביל לשיפור מתמיד באופן הפעילות שלנו ומנהלים שיח ישיר מול הארגונים השונים על מנת לייצר תהליכים איכותיים ויעילים שיובליו לשביעות רצון גבוהה.

לטובת כך אנו עושים שימוש ב:
 
  • מערכת מתקדמת לניהול שיחות.
  • מערכת הקלטת שיחות לצורך בקרה ושיפור איכות השירות.
  • מערכת CRM מתקדמת של חברת SALESFORCE.
  • מערכת הזמנות ממוחשבת.
  • מערכת הזמנות לאנשי מכירות באמצעות מכשירי כף יד - PDA.
  • אספקה סחורות 5 ימים בשבוע.
  • ממשק SMS לעדכונים שוטפים ברמת לקוח וארגון.
  • מענה להזמנות דחופות או מיוחדות מסביב לשעון.
  • ניהול הזמנות עומדות.
  • עדכוני מידע on-line בהתאמה אישית לצורכי הלקוח.
  • ניהול ובקרה ממוחשבת לתהליך ההחזרה.